Een probleem, wat nu?

Ik heb een probleem of klacht, wat nu?

Wij doen onze uiterste best onze klanten tevreden te houden. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn of u heeft een andere aanleiding tot een klacht, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of  bel ons op 0515-423060.  We zullen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling nemen, u ontvangt hierover bericht. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb binnengekregen?

Wij behandelen alle orders met de hoogst mogelijke zorg. Maar het kan het gebeuren dat een foutieve bestelling wordt verzonden. In dat geval neemt u a.u.b. contact met ons op via telefoon of mail. Bij een fout van onze kant brengen wij uiteraard geen extra verzendkosten in rekening en vergoeden wij de verzendkosten voor het terugzenden (maximaal € 6,75)